.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابراهیمی با انتقاد از وضعیت فرهنگ و هنر مازندران؛
سند فرهنگی مازندران باید تدوین شود
معاون سیاسی - امنیتی استاندار مازندران با انتقاد از عدم وجود سند فرهنگ و هنر در مازندران گفت: باید با نگاه جامع همه ابعاد فرهنگی این استان را در نظر داشته و دانش ها، نگرش ها، هنر، آداب، رسوم و تاکید هر کدام بر یکدیگر را مورد بررسی قرار داد ...
سند فرهنگی مازندران باید تدوین شود

معاون سیاسی - امنیتی استانداری مازندران گفت: سند راهبردی فرهنگ و هنر مازندران باید تنظیم شود.

به گزارش شمال نیوز،معاون سیاسی-امنیتی استاندار مازندران در اولین کارگروه تنظیم سند راهبردی فرهنگ و هنر مازندران که با حضور مدیران دستگاه های فرهنگی، روسای دانشگاه ها و صاحب نظران فرهنگی و هنری برگزار شد، با انتقاد از عدم وجود این سند در مازندران گفت: باید با نگاه جامع همه ابعاد فرهنگی این استان را در نظر داشته و دانش ها، نگرش ها، هنر، آداب، رسوم و تاکید هر کدام بر یکدیگر را مورد بررسی قرار داد.

هادی ابراهیمی خاطرنشان کرد: وضعیت فعلی فرهنگ و هنر مازندران باید واقع بینانه و مبتنی بر پژوهش های میدانی باشد بگونه ای که نقطه ضعف فرهنگ استان و خطرهایی که جامعه را تهدید و بر آن تاکید منفی می گذارد، بخوبی مورد سنجش قرار می گیرد.

معاون سیاسی- امنیتی استانداری مازندران، نقاط قوت فرهنگ و هنر استان را بعنوان سرمایه عظیم تحولات تکاملی فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد:

شناسایی و رصد فرهنگی، تعیین مدل های فرهنگی، برنامه ریزی فرهنگی مدیریت و نظارت فرهنگی از جمله مواردی که باید در سند راهبردی فرهنگ و هنر مازندران دیده می شود.

وی افراط و تفریط را در مهندسی فرهنگی حساس خواند و خاطرنشان کرد: ما نه معتقد به ولنگاری و رهاسازی هستیم و نه معتقد به سخت گیری شدید بلکه باید با نظارت مدیریت دقت در برنامه ریزی، فرهنگ استان را مهندسی کرد.

ابراهیمی نقش این کارگروه را در تنظیم سند راهبردی فرهنگ و هنر استان ضروری دانست و اظهار داشت: همه دستگاه های فرهنگی ، دانشگاه ها ، نخبگان و کارشناسان فرهنگی و هنری در سطوح استانی و ملی به این تصمیم مهم و اساسی در مازندران کمک کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 فروردين 1389
خوشحالیم که آقای سیاسی امنیتی جوان ما در تمام امور پیشقدم است خدا قوت آقای ابراهیمی.
علی . ا 31 فروردين 1389
با سلام واقعا به این چنین نیروهای فعال در استان افتخار دیگری است که بعد از فوت اقای کردان روی کار امده است و ارزوی توفیق در مقام های بالاتر برای ایشان ارزومندیم .ع.ا از ساری
نا شناس 2 ارديبهشت 1389
آقاي معاون سياسي با تدوين سند فرهنگي مشكلات بي كاري فقر مردم حل نمي شود اگه واقعا درجائي هستي كه نمي تواني واقعا از حقوق واقي مردم دفاع مي كني سر پل سرات بايد جواب گو باشي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.